Skrytkråka

Hej S!
Samtliga delar i uppgiften är mycket väl genomförda. Ditt formella brev är korrekt uppställt och innehållet är formellt skrivet. Du är tydlig med ditt ärende och har med en förklarande text. Din ansökan är mycket välskriven, lätttillgänglig och lockande för en presumtiv arbetsgivare. Till sist så är ditt CV väl uppställt, överskådligt och innehållsrikt. En utmärkt genomförd uppgift!

Betyg på uppgiften blir MVG.

Hälsningar


Man skulle skriva ett formellt brev, och personligt brev + ett cv. Jag är så stolt över mig själv att det är heeeelt galet. Jag måste skryta! AHMAHGAD, hahaha. Den första "riktiga" uppgiften (inte bara dessa förbaskade introduktionsbrev) där man kan få högre betyg, och jag nailade det på en gång! Bara sådär, gotcha liksom. Jag satt och hejade på mig själv när karln flinade och mumlade "dåååålig vinnareee..."

Okejdå, ja, jag är sjukt dålig vinnare. Och sjukt dålig förlorare, haha. Så, ännu gladare när jag verkligen nailed svenskans ass! Och det känns som att det var så länge sedan jag pluggpluggade, och nu på distans också, så nu får jag vara riiiiiiktigt dålig vinnare :D

Så alla vet, om någon behöver hjälp med att skriva sånt, jag är tillräckligt humble för att låna ut mina kunskaper ;)


(Med hjälp av den nya fritösen så känner jag mig sådär lycklig nu ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0