Uuuuhäääähh

Gud. Jag gick till affären, typ storhandlade och hade en stor ryggsäck för att kunna få med mig mer. (Tack, lovely bil för att du dör, jättesnällt när det är så fint väder.) Och som den hårding jag är, så stannade jag inte och vilade längs med vägen, eftersom det är bara tanter som pysslar med sånt. Okejdå, det hade bara dragit ut på tiden att stanna och vila, och jag är för hetsig för att orka göra det.

Så, nu är mina armar pasta. Sönderkokt pasta.

Försökte göra lite hemska rumpövningar också. Orkade typ, ett set, och sen skakade jag bara och var så andfådd att jag kände mig nära döden. Det plus att mina ben har tagit för mycket stryk av att ha fel sorts skor när jag promenerar, så fötterna känns ju som om döden själv försöker knipa till sig dem.

Gnällgnällgnäll.

Undrar om det blir någon skillnad? Jag orkar inte bli prettomänniskan som tackar nej till chips och liknande. Och muskler väger ju mer än fett. Hmm... Jag kanske redan är ett muskelknippe? ;) vi får väl se om ett gäng veckor. Karln blev ju förvånad när han insåg att mina gäddhäng faktiskt var vilande muskler på riktigt, hahaha.

Nu poppar jag Bloodhound Gang, och myspyser över att mitt hår bara superälskade den där hallonvinägern. Shit vad det fortfarande är fluffigt och förbaskat! :D Men helst av allt vill jag nog lägga mig i en låda som mannen på omslaget till Hefty Fine. Jag ska nog göra det ikväll när karln kommer hem från repet. Vem vet, han kanske gillar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0