Åh-herregud-vad-jag-vill-på-myssemester

Helgen var hur kul som helst, men samtidigt hur fucked up som helst. Så samtidigt som jag hade roligare än vad jag har haft på flera år, så fick jag i samma veva uppleva bland det värsta jag har varit med om ever. Så, min längtan efter en myssemester i tystnadens tecken dundrar till och med hårdare nu.

Hur som helst. Eftersom Plipps är världens bästa Plipps, så köpte jag en present till honom idag. Lådan den ligger i är typ lika hög som Plipps själv, och jag måste köpa en del till innan han kan få den. Jag tippar dock på att jag kommer ha en överlycklig Pops när han öppnar den! :D Jag har också köpt ett pussel, en mobil, och en hel hög med armégubbar till honom. Faaast... pusslet behåller jag själv, 1000 bitar är nog lite overkill för en 2,5-åring. Sötnosen vägrade låta mig gå ifrån honom på dagis idag också, huhu, sjukt sött samtidigt som mammahjärtat bara dog och ville ta med honom hem igen. Herregud.

Vi har också ätit mycket fint på det senare. Grejer som hummer, entrecote, räkor, tonfisk, pilgrimsmusslor och allt vad det nu är. Jag köpte till och med en bit kalv som jag ska göra något vackert av. Här är en bild från när vi baconlindade ett gäng pilgrimsmusslor och grillade. Sjukt gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0