"arduous"

Japp, dagens nya ord som jag aldrig hört förrän jag läste en självbiografi till historia-arbetet idag. Alltid spännande att lära sig nya saker!

I onsdags blev topspop magsjuk, och det var lika bra att vara hemma med honom. På fredagen blev jag sjuk (nej, självklart kan jag ju inte få komma undan) och vid gud! Så död hade jag glömt bort att man blev, och alla äckelkänslor inför mat, hujeda mig. Och nej, Pepto var inget att rekommendera till magsjuka. Spyorna var inte alls mysiga att varken stirra på eller stöta upp.

Så jag blev försenad med en uppsats, och fick sitta på söndagen och färdigställa den, fortfarande alldeles darrig och fruktansvärd. Sjukt hemskt. Meeeen... MVG i hela kursen! HAHA! Och i en annan kurs blev det också MVG i slutbetyg, oh my, vad jag kan multitaska, haha.

Nu när det bara är några få kurser kvar, så finns det massor av tid, och jag satte igång med en uppsats idag. Och, vilket fascinerande ämne jag valde! Haha, jag som trodde det skulle bli trist och att jag inte skulle förstå något själv, men helt amazing vad jag relaterar till ämnet och känner mig asball. Haha, om jag bara valt en annan väg. Nåväl, nu ska jag begrava mig i självbiografin igen, och läsa. För han hade ju ett helt sjukt spännande liv, och jag klarar ändå inte riktigt av att äta.



Och tipps var heeeelt underbar imorse, och det var en fridfull morgon som flöt på hur bra som helst. Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0