Ebay!

Efter att ha lärt mig hantera Ebay, så är det nog lätt det mest underhållande ever. Vad hittar man inte där liksom? Och när paketen trillar ned, så är det alltid helt vansinnigt mystiska och läskiga och engelskspråkiga kuvert som antingen är proppade med frimärken, eller ihoptejpade värre än mina julklappar.

Som när ett av Plopps tygmärken (till hans jeansjacka, hallå) kom, så såg kuvertet ut såhär:



Hahaha, och baksidan var alldeles fläckad av bläck. Men tygmärket föreställande Chuck Norris i Jurassic Park-Style var helt perfekt!

Och idag kom ett nytt paket och det var som en enda plastbit, så mycket tejp var det.



Ser ni hur mycket det glänser? Hahaha. Någon som vet vad det är? Här är en ledtråd:



Hmm... Vitaminer från USA... Hmm... Ingen som vet?



JAAAA! Pepto Bismol var det ju! :D Observera att de "rosa" flaskorna typ är genomskinliga, haha, så pepton är faktiskt superrosa själv. Läskigt och amerikanskt värre!



"upset stomach due to overindulgence in food and drink"... HAHA, nu kan jag fortsätta mitt hetsätande och ha ett botemedel mot biverkningarna, hahaha. (och ja, det är som vilket läkemedel som helst och ska självklart bara användas när det behövs. Så, nu har jag sagt det, så nu kan inte något prettoass komma och gnälla.)



Fast... Jaja, då får jag springa runt med en mörk tunga och låtsas att jag är en ödla eller chow chow. Nåväl! Sjukt spännande, nästan så att man vill bli magsjuk nu för att se om det verkligen fungerar :)

Och titta vad jag fick hem förut! En hajkäke, haha. Sjukt spännande! Så jag ramade in den temporärt, och nu pryder den rummet mycket vackert.
Plipp fick syn på den, började skratta, och lät som ett monster och pekade på den och skrattade ännu mer. Så jag antar att den inte var läskig på något sätt, haha.



Jajustdetja, jag har fått fruktansvärt många höjda ögonbryn och misstänksamma blickar mot mig när jag har sagt att jag är 22 år. Flera har nu frågat "Hur gammal är du?" samt "Ja, men, är du över 18? Det måste man." Hahaha, antingen så är det mitt plockepinn-ansikte, eller så ser jag helt enkelt ung ut. Jaja, jag har inga rynkor, så jag är nöjd! Så bara för det så måste jag poppa forever young!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0