Fredagsmys

Igår var jag och Plopps ensamma medans karlakarln var och repade. Det var mycket mysigt! Sjukt snäll och hysteriskt busig pojk, haha. När vi åt kvällsfika, så gick jag ut i köket för att hämta något, och när jag kom tillbaka så såg Plipps smörgås ut såhär:



Hahahaha! Han har bitit hål i båda halvorna, sen lagt ihop dem till en "hel" smörgås igen. Hahaha, så sjukt sött. Det är förresten en smör/leverpastejssmörgås med diverse fingeravtryck, haha.

Nåväl. Idag lämnade jag honom på dagis, och de har tydligen fredagsmysfrukost varje fredag där! Hur mysigt lät inte det då? Haha, så när jag kom hem, frusen och bitter över det förbaskade vädret, så gjorde jag fredagsmysfrukost till mig själv också. Och så drog jag fram lite DNA ur en kiwi förstås, jag går ju trots allt i skolan ;)



Mörkrostat kaffe, med varm och shaken mjölk, med vispad vaniljgrädde och kakaopulver! Det mest avancerade morgonkaffet jag gjort ever! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0