Överkvala, jag?

HAHA, nej. Jag gick till gruppintervjun för ett jobb, bara för att upptäcka att jag var... hmm, jag tillhörde de yngsta. Och jag var inte utbildad ekonom, och jag hade inte heller fyrahundrafemtioelva års erfarenheter av banker och liknande. Tror ni jag kände mig överkvalificerad för jobbet, huh? Hahaha. Jag satt och gapade när alla andra, en efter en, berättade om sina triljoner erfarenhet och utbildningar.

Så, jag insåg att om de går efter erfarenhet, så har jag inte en chans. Så en del av mig gav upp, och dra på trissor, nervositeten och allt vad det nu heter, totalt försvann. Nu var det bara köra på så att det skulle vara över någon gång, och det verkade som om varje gång jag sa något så fick jag till en snitsig twist på det och fick alla att skratta. Vore det en humorshow jag sökt till, så hade jag nog garanterat fått platsen.

Nåväl! Kommer jag inte vidare så kan jag ju inte påstå att ingen annan var värd jobbet, hahaha. Får jag jobbet så tänker jag sätta mig och analysera vad i hela dammhögen det var jag gjorde som utmärkte mig, haha. Eller så var det för att jag var så förbaskat snygg idag, fööööör...

Jag har köpt en hårtork! HAHA, och jag har aldrig fattat vad munstycket med alla piggar är till för, men min mor upplyste mig, och när jag använde den... ahmahgad, Fabio är avundsjuk på mitt lockiga svall. Det ligger helt sjukt mjukt mot axlarna, och herregud vad det är mysigt att ta på. Aldrig mer ska jag misshandla det eller klippa det själv, nu när det har visat mig en sån tacksamhet!

Justdetja, var i hemhålan hela helgen. Det var mycket mysigt, speciellt kvällen med mysmamma och en påse chips. Ahmagad, det var trevligt. Och jag köpte ju massa fiffiga kläder där, så jag kände mig på topp nu när jag har en vecka med massor av träffar och intervjuer och spelningar och födelsepartaj och bajs. Och alla trappor och promenader gör underverk med min brazilrumpa, snart kanske jag till och med går i bara bikinitrosor, utan shorts? :O :O :O Jag, mamma och M köpte också små vänskapsgrejer, och stod och var fnittriga som 13-åringar vid automaterna vid affären. Sjukt kul, ännu roligare när ingen ville byta med M, hahaha. Jag glömde ta kort på hennes, men den hade en liten cape, och när hon förtvivlat frågade om någon ville byta och inte fick något svar alls... helt sjukt kul. Kissbyxor for the win!



Min ;)



Mums ;)



Och så avslutningsvis en bild på tops, från när jag försökte få honom att mata ankorna. Haha, han satte sig och åt allt bröd istället. Och när en anka smög sig på honom bakifrån och knyckte åt sig brödbiten, så blev han alldeles förtvivlad och försökte jaga efter ankan som kunde gå på snön :( Haha, så han fick en ny bit :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0