TIllbaka ;)

Lettland med superhunbun, och alla våra bilder... ja. De flesta är tagna i badrummet, och sen någon bild på Spongebob Schvammkopf eller vad han nu hette på den tyska kanalen. Och när jag menar att de är tagna i badrummet så menar jag ju ingenting hemskt eller några styggelser, utan helt enkelt att vi låg där typ non-stop och bara löstes upp i bubblorna.



Ja! Man får ju inte glömma att vi halsade champagne istället för vatten, eftersom champagne kostade i princip lika mycket. Och man kunde ju faktiskt inte dricka kranvattnet. Sen att det kändes lyxigt kombinerat med bubbelpoolen var ju bara bonus...



Titta! Det fanns till och med en bidé, som jag inte hade en aning om vad det var till för. Jag trodde det var en handikapptoalett, eller en pissoargrej. Hahaha, ibland är jag så bright.



Roséchampagnen var lätt mycket godare än den ryska champagnen vi drack första gången. Oj oj oj! Vi köpte med ett exemplar hem också, som står och påminner oss i bokhyllan om de goda tiderna. Eller ja, den goda helgen i bubbelpoolen.



Jajustdetja! Vi var på spelning också. Mycket galet, och vilket engagemang den sångaren hade ;) Sjukt kul.



Där! Jag hittade bilden, hahaha.



Vi köpte också handmade badbomber! Den på bilden är körsbär, och vattnet blev helt galet! Sjuk avslappning, oj oj oj. Vad man kommer bli besviken när man "bara" lägger sig i ett vanligt badkar, haha.



Och där bjuder jag på en bild med mig och en 3 liters ölflaska. Som vi köpte i mataffären...

Hahaha. Men vi drack inte upp den, och vi drack inte upp Riga Balzamet heller, utan vi lämnade kvar dem som presenter till städpersonalen, haha.

Och förresten så ska jag på jobbintervju nästa vecka. Galet kul! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0