Ballaste bebisen!

Eller ja, bebis och bebis, barn! Vi städade idag och röjde ur massa skåp och grejer, och han satt helt överlyckligt och frossade i alla nyfunna grejer. Bland annat så hittade jag ett gäng masker, varav en i barnstorlek.
Den blev han heeeeelt överlycklig över, och han skulle prompt ha den på sig när han sprang runt och lekte med sin trehjuling.

Jag lyckades få till en så sjuuukt bra bild när han stod och speglade sig själv med den på:



Lagom läskig, hahaha. Så förbaskat söt! Jag gjorde egna, hemmagjorda piroger idag också, och det var tydligen helt sjukt kul enligt honom också (även om han bestämt trodde att det till slut skulle bli bullar, trots att jag försökte övertyga honom om pirog-teorin) och han var såååå duktig med kaveln :D Jag hittade mina gamla kockkläder också, och funderade i ett svagt ögonblick på att leka seriös kock, men förstod till slut att det antingen skulle bli megaflipp eller megaflopp. Så de packades in längst in i garderoben igen, haha.
Plopps tyckte dock att kockmössan var sjukt rolig, och hujeda mig vad söt han var med den på :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0