Na na na

 

AAAAAHHH, jag blir galen! Jag vill bara... göra något! Jag känner mig överflödig som bara sitter och slösar bort mitt liv på att köpa mat och bara... finnas liksom. Om jag skulle dö imorgon, skulle jag vara nöjd med vad jag har åstadkommit?

Självklart skulle jag vara stolt över älskade Tipstops. Och jag ska se till att han får allt det jag aldrig fick. Så, jag har sakta men säkert börjat lägga upp planer, och mysigheter som ska göra honom till the gladaste kid on the block. För det var ju inte för skojs skull jag släpade på en förbannad cykel genom hela staden i stekande hetta liksom. Ja, den var jättetung, men jag tänkte hela tiden på hur förbaskat glad han kommer bli när han ser den. (Dock så måste jag piffa till den och skaffa stödhjul och shit innan jag visar den, annars kommer det bara sluta i hysteri.)

Jag skrev jättemycket, men ångrade mig. Hahaha. Hur som helst så har jag fått noja på att vara ute. Så skönt att bara dåsa i solen efter att skolarbetet är klart, och bara ligga där och existera. Glömma alla hemskheter, och bara bli alldeles solvarm och ladda batterierna som värsta ödlan.

Och förstås, träna, så att man är helt svettig och sen får gå in i en kall dusch. Herregud, sommarsommarsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0