...

Emokiddeluxe

Kom änglar, kom älvor det börjar bli kallt
graderna sjunker så fort överallt och det hjärta som skulle
bli ditt på nåt vis det fryser nu sakta till is

Kom änglar, kom älvor det börjar bli kallt

här sitter jag och baddar såren med salt
det går åt helvete med allt

Men den vackraste stunden i livet var den när du kom...

Jaja. Men vad gör man inte. Jag saknar min gitarr när det är såhär. Den är så mysig att bara sitta och låtsas att man kan plinka med liksom. Men men.

Jag och E ska åka ut i skogen nästnästa helg när Plippsis ska till sin far igen. Där ska vi sitta framför elden och käka torkat kött, och hon lovade att ta med en flaska vodka. Det låter som en ypperlig idé. Men nu ska jag fortsätta insupa alla dessa mysiga Winnerbäcklåtar. Och Thåström, förstås.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0